NY KOMPIS

Hej, jag är officiellt en kass blogginnehavare som keeps you hanging i över en månad, men! Det har sina förklaringar. Eller, en enda förklaring egentligen: min dator la av. För ungefär 3 veckor sedan började den krångla, kunde inte öppna program etc. och jag kände att det nog var på tiden då den varit lite sisådär det senaste året. Allmänt långsam och seg, krashar, inget minne, ni fattar. Så jag gick alltså datorlös helt plötsligt, rip min älskade Mac som jag haft sen början av gymnasiet. Och jag som avskyr att blogga från mobilen också orkade helt enkelt inte göra det. Det gick väl ok att vara utan dator, men med tanke på att jag gör cirka allt vid den saknade jag den ändå ganska mycket (trots att jag helt plötsligt låg och läste vissa kvällar, i en riktig bok en kan vända blad i och allt. Wow). Nu har dock en lösning på problemet sett dagens ljus sedan i förrgår och jag kan välkomna en ny kompis till mitt hushåll.
 
Hur fin är den inte? En guldig Macbook Air 2019 med en massa minne (och en fungerande entertangent - varit utan det på förra dator i ett halvår eller så)! Jag kunde till och med logga in här på blogg.se med mitt fingeravtryck, hur coolt? Jag är amazed. Alltså, det här är verkligen materiell kärlek. Nästan så jag vill säga att det var värt det ekonomiskt också, men bara nästan. Eller jo, okej, det är väl värt det.
 
Till den köpte jag ett fodral också, för jag vägrar gå en meter utanför dörren utan att den nya datorn är skyddad, min nya bebis och allt ju. Så himla fint case jag fick tag i med, i mysig grå filt. Från P.A.P, köpt på Vallgatan 12 här i Göteborg. 
 
Åh vad jag är nöjd med denna (ganska stora...) investering! Och vad taggad jag är på att börja blogga igen, om hur skolstarten har varit och allt som händer i mitt lilla liv! Kram.
 
vardag | |
#1 - - Hemma Hos Felicia:

wow så fin den är!! Och caset passade superbra till!

Svar: Ja eller hur! :)
Hej,

Upp