3 MÅNADER

Tänk, idag har jag bott hemifrån i 3 månader! Den 9:e augusti flyttade jag nedåt landet. Herre vad sjukt. På ett sätt har det gått otroligt frt. Tiden flyger iväg här i Bjärnum och at vi snart har gått halva vårt år här är mest konstigt. Samtidigt känns det som om jag har bott i min lilla lägenhet i år och dagar. Hur länge som helst verkligen. Det händer så mycket här hela tiden, vi umgås, tränar och lär oss så sjukligt mycket så det känns som om tiden står still för en hinner med så mycket. 
 
Sisåhär ser mitt lägenhetshus ut iaf, har ju inte visat det innan! Servins väg bor jag på, bara några hundra meter från skolan. Bilderna är tagna någon gång i september när solen lös och gräset var grönare. 
 
Andra huset på samma gata! På Servins väg bor drygt 10 personer från klassen i respektive lägenheter. Fint att ha vänner så nära!
 
Mellan husen finns en jättefin uteplats också, plus en hel del kvällssol. Det är bra fint här och jag trivs meget bra i min lägenhet!
 
 
vardag | |
Upp