LANDAT

Hej fina ni. Tänk, nu är jag i Karibien. Och allt är så fruktansvärt sjukt vackert här så en blir mållös, hotellet, stranden, allt. Och alla är så fantastiskt glada och trevliga - de dansar, sjunger, skojar stup i kvarten och det smittar av sig. Vi har nu varit här på hotellet i lite mer än ett dygn, klockan är runt halv sju här. Resan gick superbra, förvånansvärt smidigt, och sedan vi kom är allt vi har gjort att äta, sola, bada, äta, repeat. Som det ska vara alltså. Massa färsk frukt med och papaya to die for så jag är megalycklig. Igår, julafton, var det till och med speciell julmiddag, jättemysigt, fast vi var jättetrötta. Och jag har uppenbarligen lyckats fixa jättebra Wifi med, sånt gillas. Mycket för att kunna blogga faktiskt. Jag vill kunna se tillbaka och minnas. Det är ju lite tanken med den här bloggen för mig!
 

Kolla så fint, wow. I skrivande stund ser min utsikt ut precis såhär när jag ligger och läser i en solsäng i min kimono och mår ganska bra. Det är nog drömmen ändå. Jag har lite svårt att komma ned i varv dock och fatta att vi är här nu, utan måsten. Men det ger nog med sig om några dagar. Och förresten, jag har redan fått färg! Vill inte säga bränna mig för så illa är det inte, pepparpeppar. Får se hur det utvecklar sig... Hoppas ni har det fint ni med, kramar! 
 
resor | |
Upp