4 TIMMAR IN

Jag sitter i Nässjö och väntar på nästa tåg. Oj vad byten det blev idag, sådär segt. Har dock åkt 4 timmar nu, men med vetskapen att det är 3 timmar kvar tills jag är hemma i min lilla lägga hos missen känns det inte toppen ändå. En mår sådär lite smått illa när en åker tåg såhär länge, och jag känner sig extremt ofräsch trots att jag badade precis innan jag började min resa söderut. Jag sa hejdå till det hem där jag växt upp idag med. Sorgligt på vissa sätt, men inte jättejobbigt ändå. Mest konstigt att mamma kommer bo någon annan stans nästa gång jag kommer till Öret. Värst var att ta farväl av badkaret ändå, lol. Åh, älskade badkar. Finns inget mer lugnande än just ett bad för själen. Just nu är livet rätt bra ändå dock. Solen lyser trots att det ändå måste klassas som kväll nu, Pressbyrån i Nässjö levererade och hade Volvic Strawberry - mitt bästa smaksatta vatten (att jag ens har ett sånt?) som annars bara finns i England och jag har köpt middag att äta på kommande tågfärd. Ett byte kvar nu. 3 timmar pass by quickly pls. 

vardag | |
Upp