MUSIKVIDEOINSPELNING IN THE MAKING

Hej fina ni. Nu är det helg och jag ska sova och andas och läsa och dansa och bara göra sånt jag gillar. Jag har så mycket ångest just nu. Den ligger och trycker och jag vill bara bort från den. Vill vara ensam och vill vara bland människor på en och samma gång, så jag gör lite av båda. Lagat soppa till lunch, sovit, kollat dokumentärer i flera timmar nu och det behövs. I förmiddags hade vi musikvideoinspelningar i skolan, ett halvseriöst projekt vår danslärare Jonna dragit igång. Vi dansar egentligen bara i dem och det var himla kul att spela in! Himla roliga koreografier, så mycket mer street än vad vi brukar dansa på våra jazzklasser. Åh vad jag älskar dans! Fierce klass en har också, så jäkla balla hela bunten - kommer sakna dem så! Vi njuter dock av sista tiden tillsammans, som ikväll då det är toga-party hos Oskar. Att klä sig i lakan och gå på fest känns sådär kul just nu, vill bara vila, men det blir bra när en väl tar sig dit. För att inte nämna att jag ska sminka mig med mina bästa människor innan - Lovisa och Kajsa. Det blir fint.
 
vardag | |
Upp