VAD JAG KÖPT DET SENASTE

Förra helgen gick jag ju på stan för shopping och egentid, plus att jag klickat hem lite grejer på nätet, så jag tänkte att vi kör på en haul. Har ju en perfekt vägg för detta nu med!                                                                                                                                                                                    
Först ut är en vit t-shirt, men det är typ det enda jag har på mig just nu så jag kan nog inte ha för många. Plus att denna har ett broderat öga och det tyckte jag var lite fint. Sitter sådär löst och skönt, från Weekday.                                                                                                                                                                                             
Jag har fått dille på kjolar. Det är ju trendigt nu så jag ser det överallt på typ alla och jag har tyckt det är så fint men inte haft en liknande själv. Nu hittade jag dock denna från Vila! Jag avskyr ju leopard egentligen, det ser så tantigt ut och ja, jag vet inte, men den här gillade jag ändå, väldigt mycket faktiskt. Kanske för att den är ljusblå, jag tycker jag är fin i det. Den satt snyggt också, och är sådär sval i ett sidenliknande material. Tumme upp!                                                                                                                                                                                                   
Hittade dessa fina på stan också, från en av mina favoritbutiker att gå in i numera, Beccasin. Den ligger vid saluhallen och har både smycken och kläder, så himla fina grejer.                                                                                                                                                                                      
Inne på Monki var det massa rea (känns som det alltid är det?) och jag hittade den här beiga hoodien för bara 150 pix. Så mjuk och gosig.                                                                                                                                                                                             
Att baskläder är så mycket enklare att hitta på herravdelningar enligt mig, det är bra märkligt, men även denna hittade jag på rea, från Weekday. Bra när det inte är så jättevarmt ute, typ som igår.                                                                                                                                                                         
Tycka vad en vill om bucket hats, men de har växt på mig och jag tycker det är ganska fint nu, så jag klickade hem en från Junkyard. I svart, för att kunna matcha det mesta. Och jag gillar den massor!                                                                                                                                                                            
Och en kjol till! Jag kunde inte välja mellan dem så jag köpte båda, kul med lite variation får bli min ursäkt. Denna är från Monki och sitter kanske ännu bättre än den jag visade tidigare.                                                                                                                                                                                                  
Vad är en runda på stan utan ett besök inne på Lush? Det var den första butik jag gick till faktiskt. Min rengöringsolja från Origins börjar ta slut igen (rip) så jag tänkte att detta var det perfekta tillfället att testa Lush rengöringsoljor i bar-form, helt föpackningsfria. Testade den som heter nått med Sleepy. Den doftar milt av lavendel, väldigt lugnande, och jag gillar den hittills, som ett första steg i hudvårdrutinen innan en gelrengöring.                                                                                                                                                                                             
Jag älskar linne i typ allt och är mkt glad över att även det är en trend i sommar, mer än vanligt. Hittade dessa inne på Monki, går att ha till nästan allt.                                                                                                                                                                                    
En annan besatthet jag har är ju scarfs att knyta om håret. Har säkert över tio stycken. Detta nya tillskott kommer från Weekday och är i siden. Återigen ljusblått, fint till blont hår!                                                                                                                                                                                                                
Sist men inte minst denna stickade tröja från Weekday. Det har blivit min favvobutik för stickat, massa fina tröjor. Lite fel säsong just nu kanske men mysig till hösten, och jag gillar de neutrala färgerna (återkommande tema i min garderob). Det var allt för denna haul, puss&kram!                                                                                                                                                                                  
kläder och sånt, nya saker | |
Upp