GOMORGON

Godmorgon fina ni! Tänk att det är oktober redan. Ojoj vad tiden går fort. Det är så kallt numera att jag kan ha min nya teddyjacka från & other stories utan att svettas ihjäl och det är jag glad för, jag älskar den jackan. Jag har legat hemma och sovit hela veckan känns det som, men nästan så är det faktiskt. Jag var i skolan i onsdags och halva torsdagen men sen däckade jag i min säng återigen, med feber och allt. Att sova bort hela dagar känns så märkligt och tiden går så fort då? Jag som nästan aldrig blir sjuk tycker det känns helt omänskligt att kunna sova sådär 7 timmar under dagen och fortfarande vara supertrött när en ska sova för natten sen, men det är väl kroppens sätt att läka och ta hand om sig själv. Den är rätt fantastisk den där kroppen egentligen. 
 
Annan kul och fantastisk grej! Trots sjuka gick interpreten superbra i torsdags - det gjorde min vecka lite grand faktsikt. Jag sjöng Could I Leave You från Follies och det var så orimligt kul. Åh vad jag älskar det här med att sjunga och skådespela. Och dansa såklart, kanske allra mest. Men interpreten är en så rolig utmaning. Att stå på golvet inför klassen och arbeta fram en låt sceniskt. Jag fick höra att jag ska lägga till denna låt i min auditionpärm efteråt och det kändes så fint att få höra det, för det känns som jag har en svacka i sången i övrigt just nu. Då behöver en lite pepp.
 
Nu mår jag dock bättre än vad jag gjort på hela veckan, startade dagen med photoshoot i sängen (lol), och ska snart bege mig till Lisebergsteatern för att se Sound of Music. Såg den även igår kväll, men så är det när en känner folk i ensemblen som är med i olika lag, mer om det i nästa inlägg tänkte jag! Ha en mysig dag, kram! 
 
 
vardag | |
Upp