SJUKSTUGA

Hej fina ni. Jag blir hemma idag med, suck&stön. Jag har fortfarande ont i halsen och det går liksom inte alls ihop med min utbildning, då kan en typ inte göra någonting, så jag stannar i sängen idag med. Jag har dock hittat en bra miniserie på Netflix jag ska fortsätta kolla på - Unbelievable heter den. Tips! Sen ska jag väl sova, läsa ut min bok, sova lite till och klappa katten. Dricka te och försöka njuta lite av att kunna ta det lugnt. Jag får se det så istället, fast det suger att inte gå till skolan. Det ser ut att bli en fin dag också, sådär hgöstigt. Det är ju trots allt oktober nu, min favoritmånad under hösten. Tänk vad tiden gått fort. 
 
Jag fick med mig massa pannkakor från jobbet dock så ska äta detta till frulle nu och det kan jag ju inte direkt klaga på. Och får mysa i min älskade lägenhet. Så hoppas vi jag mår bättre imorgon istället, kram!
 
vardag | |
Upp