SLÖDAG

Åh vilken seg dag detta blev. Lite skönt, lite jobbigt. Jag hade en lektion imorse - stepp - och sen slutade jag i princip. Letade lite låtar, övade sång, lite musikteori. Klockan var fortfarande bara 13 när jag var klar dock, men jag åkte hem, packade väskan och drog till gymmet i 2 timmar. Simmade och bastade efteråt med - vilket underbart gym jag hittat till ändå! Att jag skulle gilla att gymma, vem hade kunnat tro det? Nu sitter jag i sängen och är helt slut. Som det ska vara alltså. 
 
Äter edamamebönor som Felicia vill sno av oklar anledning. Men hon är så fin så vad gör det, vackra skapelse. 
 
Jag vet inte vad jag ville säga med det här inlägget egentligen, jag ville väl bara komma igång igen och uppdatera lite om min vardag. I övrigt kan jag lägga till att jag mår så himla bra just nu. Sådär genuint glad. Allt omkring mig känns så fint. Det är superduperkul i skolan, jag har så fina människor omkring mig, jag trivs så bra i min lägga och jag är mkt taggad på höst nu. Krispig luft, tjockare jackor (kappor!!), alla fina färger på träden, stickat i överflöd, dricka litervis med te och tända massa ljus (okej, det sistnämnda gör jag året om men det känns mysigast om hösten). Hoppas ni har det fint ni med, kramar! 
 
vardag | |
Upp