DET HÄR MED BLOGGEN...

...går uppenbarligen väldigt mycket upp och ned, och kanske mest ned haha. Jag vet inte, tiden springer ifrån mig och jag fotar visserligen jättemycket, men det mesta av de bilderna hamnar på vsco och når ju aldrig hit. Det känns synd men så kanske det bara får vara. Jag har blivit rätt dålig på att bara ta tid för mig själv, något jag var väldigt stolt över att jag såg till att göra så frekvent förut. Idag gjorde jag dock det när det blivit för mycket människor runt mig under för många dagar. 0 egentid och jag som laddar genom ensamhet orkar inte med det. Tog en fika med en bok som sällskap på trusty Da Mateo och hade det fint.
 
1. De har VÄLDIGT bra varm choklad. Tips. 2. Den här boken är för himla fin, och ja, typ alla har redan sett filmen men jag har inte det och är väl lite efter hypen så jag valde att läsa boken först - och jag älskar den. Det poetiska språket och den råa kärleksförklaringen, det är så vackert alltihop. Tips den med!
 
Jo,men annars mår jag helt ok. Velar lite med vad jag vill, känner att jag skulle behöva ladda batterierna men vet inte hur det ska hinnas med, har mkt ont i benet 24 timmar om dygnet numera och inte bara efter jag dansat, känner mig ändå stark i mig själv och som att jag har någon sorts balans i livet men det där vacklar titt som tätt. Önskar nog mest att vardagen var lite mer kravlös, utan prestationer, men så pluggar jag ju det jag gör också. Det kanske inte är det jag vill dock? Jag vet inte. När kroppen ständigt jobbar emot en är det svårt att finna glädjen i det en gör och älskar också, och det gör väldigt ont, inte bara fysiskt. 
 
Det var väl den här månadens update lol. Vill skriva att vi snart hörs igen men det vet jag inte. Vi får se. Ni får ha det fint så länge iallafall! Godnatt. <3
 
vardag | |
Upp