MUSIKALGÄNGET

Alltså Eltons kläder. Mössan ska han dessutom ha på scen. <3 Stolt mamma osv.
 
Idag har vi musikalat heela dagen, en massa timmar. Det är första rephelgen inför "Into the Woods" just i detta nu och det känns superbra. Plus att det är exakt ett år sedan vi var i Göteborg allihopa. Coincidence? I think not. En börjar se hur prologen iallafall börjar sitta nu. Vi fortsätter ju imorgon också med start klockan tio så det lär ju kännas ännu bättre imorgon kväll.
 
Det är så skönt att jag har de här människorna i mitt liv. Det är ett så himla superduper mega fint gäng och med tanke på mina känslor för stora delar av min vardag i skolan nu mera så betyder de massor. En sådan fin liten bunt av folk som faktiskt vill och kan och övar och kämpar och tar om och fattar och alltid försöker och mer därtill. Så vill jag ha det jämt helst.
 
vardag | |
Upp