VAD BLIR BLÖTARE JU MER DU TORKAR DIG? JO,☟

 
Jag nämnde ju igår att jag köpte handdukar till den där framtida lägenheten (eller rummet, skrymslet, garderoben till utrymme som det säkert kommer bli) jag antagligen kommer införskaffa någon gång under de närmaste åren, och jag är lite kär i dem ( alltså handdukarna) tror jag, speciellt efter att ha premiär-använt dem nu idag! Vi gick in på Heaven här i Örebro igår för att kolla kläder framför allt, och jag går förbi dessa och liksom känner på dem i förbifarten. Sen stannar jag upp, för det här är på riktigt de skönaste handdukar jag stött på under mina 19 år på jorden (så erfaren alltså, really). Sådär supertjocka och härliga, av toppenkvalitet verkligen. Så är de ju grå också så de passar till precis alla andra färger egentligen och mönster är jättevackert.
 
Jag gillar de små detaljerna också, så genomtänkta som handdukar nu kan vara är de. De kommer alltså från Odd Molly och jag upplever faktiskt att allt därifrån är väldigt noga genomtänkt. Jag äger ett par stickade byxor med flare därifrån också, i ett liknande mönster som handdukarna faktiskt (jag gillar alltså det här lite paisley-orientaliska påhittet) och där har lika mycket fokus lagts på detaljer och sånt som kanske inte märks egentligen men som gör så stor skillnad! Sen får du ju punga ut en del för deras grejer, men det finns det som sagt anledning för, och kvalitet och noggranhet kommer en långt med i min bok iallafall. Jag är hekt enkelt helnöjd! De hänger jättefint inne på min lilla toalett nu och att tvätta händerna blir cirka tuusen ggr bättre framöver!
 
mitt krypin+inredning, nya saker | |
Upp