KVÄLLSDOPP I LÅNGEN

Lyxen att pojkvännen bor en över-åkern-promenad bort från badbrygga fina sommarkvällar. En sådan kväll för några dagar sedan gick vi ned till sjön och badade och pussades i solnedgången. Sommar är bra fint. 
 
Älskar att vara med på bild och så vidare.
 
Finaste baddräkten, från Asos. Gillar baddräkter pga. de oftast väldigt djupa ryggarna. Det är vackert. Vattnet var i övrigt helt ok varmt - svensk sommar i en sjö liksom. Att bada i det fria kan ju dock vara den bästa känslan, av friskhet och glädje typ. Jag gillar det! Förövrigt en mycket bloggvänlig bild enligt fotograferande Josef, mest därför jag skriver detta inlägg lol. 
 
Framförallt när en får ta på sig en tjock tröja och gå hemmåt igen.
 
Kvällen avslutades i perfektion enligt mig - med hallonplockning och en P3-dokumentär i lurarna. Har verkligen fastnat för P3 senaste veckan och lyssnar som besatt hela tiden. Har säkert hört 15 dokumentärer på 4 dagar. Så himla bra, och så himla efter som kommer på det nu. Och nej, det är inte som om jag aldrig hört en P3-dokumentär innan, men tidigare har de nog inte riktigt intreserat mig så mycket.
 
Nu är det måndagskvälloch jag har jobbat, övningskört, köpt sista stolen till min matgrupp och målat sagda matgrupp idag. Produktivitet är A och O för mig vissa dagar. Nu ska jag dock varva ned med ett avsnitt Sommar med Ernst, min andra nya kärlek, introducerat av Josef. Precis som tidigare nämnt har jag aldrig fastnat för Ernst innan men nu tycker jag han gör så vackra, enkla och stilrena lösningar på saker och ting, plus att jag gillar att skapa själv, så att titta lite på hans program passar mig perfekt. Äta bulle ska jag göra också, kvällsfika och sådär, och få pärlsocker i hela sängen, men det hör väl till.
 
vardag | |
Upp