1:A DECEMBER

Godmorgon i julstugan eller vad en nu ska säga. Hos mig är det lite av en julstuga denna morgon iaf. Oscar jobbar så jag har lägenheten för mig själv vilket inneburit julmusik på hög volym, tända ljus överallt och mysig frukost. Jag har ju taggat julmånad i nästan en månad redan lol, så jag är lycklig just nu. Jag gillar julen, mycket. Stämningen är så fin, allt känns lite lugnare. Som om en faktiskt får sakta ned lite och ta han om sig själv och de runt sig. Konstigt att en viss högtid kan göra att det känns så, att det inte kan få kännas så året om. Men jag är glad att det är just i december, tänk vad kallt och mörkt det hade varit annars. 
 
Jag har kollat Elf hela morgonen, och även premiär-tittat på julkalendern! 
 
Och! Inte att glömma - jag har fått öppna första luckan i kalendern! Som jag längtat.
 
Den innehöll 2 överaskningar till och med! Ett hårband, för att en enklare ska kunna använda alla produkter som en får senare antar jag, och jag tappade bort mitt i förra veckan så vad passar bättre? Plus en ansiktskräm i gelformula som jag tänker blir perfekt i varma Karibien om lite mer än 3 veckor. Wha vad stört, måste vaccinera mig innan dess också, usch och fy och blä. Det är väl värt det dock skulle jag säga.
 
Idag ska jag mysa runt hemma, tvätta, sjunga körlåtar, fixa mig lite och vid 15 tar jag, Love, Kajsa och Alexandra tåget mot Säffle för att se Oskar i Spelman på Taket som de sätter upp där just nu ju, och sen ska vi ha julmys hos honom efteråt, första december i all ära. Fina dag, hoppas din blir minst lika fin, kram!
 
vardag | |
#1 - - JUNITJEJ:

Så kul med kalendrar!

Svar: Visst är det!
Hej,

#2 - - mammatillmirakel.blogg.se:

åhl vilken mysig morgon du haft. Take care!

Upp