HEJDÅ JOANIE

Sista auditiondagen idag och det innebar även sista föreställningen med hela klassen, även om det bara var en nerkortad version av vårshowen. Det var ganska tungt där ett tag faktiskt - sista gången med Joanie liksom. 
 
Även om rollen varit tuff att göra är det ändå jobbigt att lämna rollen eftersom vi umgåtts så mycket, spenderat så mycket tid. Och jag har lärt mig så mycket i processen. I sista numret kom riktiga tårar men nu känns det bättre. Ett sånt himla vemod över de här sista veckorna bara, för snart är det slut. Alla mina finaste människor jag har lyxen att få träffa varje dag nu men som inte kommer vara en del av min vardag om bara två veckor. Det är obegripligt, sorgligt. 
 
Nu väntar vi ut de sista auditiontimmarna med att titta på dansprovet, finaste jättediskreta gänget som står och trycker i dörren. Detta har varit tre dagar av mycket läsning, lite kompning (som gått jättebra! wow), sol, glass och lugn för min del. Bra grej!
 
vardag | |
Upp